Bioscoopreclame

Effectief en doeltreffend bereik.

Stelt u zich eens voor… U bent een avondje uit en zit in de knusse bioscoopzaal. U wacht met spanning op de film die komen gaat en alle aandacht is gericht op het witte doek. Het licht dimt, de zaal is stil. Het eerste wat u ziet zijn de reclame-uitingen van bedrijven uit de buurt. Wat doet het met u?

Waarom is bioscoopreclame nu zo’n verstandige keuze?

Adverteren op het filmdoek in de bioscoop heeft niet alleen positieve invloed op de verkoop maar ook op de waarde van een onderneming. Via reclame maakt een bedrijf zich bekend en onderscheidt het zich positief ten opzichte van andere spelers op de markt. Wat bioscoopreclame zo interessant maakt, is dat het scoort. De kracht en de impact van de bioscoop en de bijbehorende beleving, maakt het een waardevol medium.

Met de blijvende stijging van bezoekersaantallen (36 miljoen bezoekers in 2017) is en blijft de bioscoop een populaire vrijetijdsbesteding voor een zeer brede doelgroep. Met uw 10 seconden commercial bereikt u dan ook niet alleen doelgroepen als jongeren, ouders met kinderen, tweeverdieners en ouderen, maar ook studenten, starters en andere personen uit het bedrijfsleven. Een spot is snel te wijzigen, dus als u bijvoorbeeld van een algemene bedrijfsspot een vacaturespot wilt maken, is dat zo geregeld.

Bij Biobest zijn er diverse mogelijkheden tot adverteren. Zo komt uw uiting vóór elke openbare voorstelling een aantal keer voorbij en gedurende de dag op de twee beeldschermen in de foyer.

Voorbeelden van digitale reclame-uitingen vindt u hier.

Onze bioscoopreclame wordt verzorgd door Cinefox. Voor tarieven en mogelijkheden kunt u contact opnemen met Cinefox.